Ključne činjenice
- Osnovana 2003. kao specijalizovana agencija za komunikacijsko planiranje i zakup medijskog prostora. Deo je najveće nezavisne mreže medijskih agencija u bivšoj Jugoslaviji
- Obim zakupa medijskog prostora obezbeđuje vrhunske uslove u svim relevatnim medijima
- Izbalansiran portfolio međunarodnih i lokalnih klijenata iz različitih privrednih delatnosti – prehrambena industrija i roba široke potrošnje, auto industrija, bankarstvo i finansije, modna industrija, farmacija, zabava
Partneri
- Partnerstvo sa 12 agencija kojima pružamo usluge komunikacijskog planiranja i zakupa medijskog prostora ili isključivo usluge zakupa i konsultacija u domenu komunikacijskog planiranja.
- Interaktivno partnerstvo klijentima obezbeđuje punu podršku naših partnera pri izradi kreativnih strategija i rešenja, izradi i implementaciji PR strategija i organizacije događaja različitog karaktera.
Misija i filozofija
- Snažna veza sa klijentima u cilju pružanja najefikasnijih komunikacijskih rešenja zasnovanih na tradicionalnom medija planiranju, kreativnom pristupu i najboljim uslovima medijskog zakupa.
- Naši lojalni klijenti, partneri i naši zaposleni su ključ našeg konstantnog rasta
Pozicija na tržištu
- Treća pozicija prema obimu zakupa medijskog prostora
- Procenjen promet za 2012. godinu 20.5 miliona EUR