Ključne činjenice

  • Osnovana 2003. kao specijalizovana agencija za komunikacijsko planiranje i zakup medijskog prostora. Deo je najveće nezavisne mreže medijskih agencija u bivšoj Jugoslaviji
  • Obim zakupa medijskog prostora obezbeđuje vrhunske uslove u svim relevatnim medijima
  • Izbalansiran portfolio međunarodnih i lokalnih klijenata iz različitih privrednih delatnosti – prehrambena industrija i roba široke potrošnje, auto industrija, bankarstvo i finansije, modna industrija, farmacija, zabava

Partneri

  • Partnerstvo sa 12 agencija kojima pružamo usluge komunikacijskog planiranja i zakupa medijskog prostora ili isključivo usluge zakupa i konsultacija u domenu komunikacijskog planiranja.
  • Interaktivno partnerstvo klijentima obezbeđuje punu podršku naših partnera pri izradi kreativnih strategija i rešenja, izradi i implementaciji PR strategija i organizacije događaja različitog karaktera.

Misija i filozofija

  • Snažna veza sa klijentima u cilju pružanja najefikasnijih komunikacijskih rešenja zasnovanih na tradicionalnom medija planiranju, kreativnom pristupu i najboljim uslovima medijskog zakupa.
  • Naši lojalni klijenti, partneri i naši zaposleni su ključ našeg konstantnog rasta

Pozicija na tržištu

  • Treća pozicija prema obimu zakupa medijskog prostora
  • Procenjen promet za 2012. godinu 20.5 miliona EUR