
ANALIZE
- Informacije su osnov za generisanje efektnih i efikasnih komunikacijskih rešenja.
- Razumevanje karakteristika medijskog tržišta i njegovih trendova.
- Analize ponašanja potrošača u kontekstu konzumacije medija, životnog stila i ključnih pokretača ponašanja.
- Upotreba svih raspoloživih alata za praćenje rezultata gledanosti TV programa, čitanosti štampanih medija, ad hoc istraživanja slušanosti radio stanica, kao i alata za praćenje performansi on line kampanja
- Analiza aktivnosti konkurencije
- Medijske aktivnosti – nivo investicija, nivo aktivnosti, sezonalnost, strateška orjentacija, kreativna strategija (bazirano na zvaničnim podacima – za TV stanice i štampane medije i nezvaničnim podacima za ostale medije); Potrošačke navike i stavovi
- Odgovrnost za rezultate kampanje
- Praćenje efikasnosti kampanje zasnovano na svim raspoloživim podacima za monitoring kvantitativnih parametara kampanje (planirano-isporučeno; pokrivenost ciljne grupe i frekvencija, SOV/SOI analiza…)
- Praćenje kvalitativnih kriterijuma – pozicija oglasne poruke u reklamnog bloku, u vremenskom intervalu i opštem oglasnom okruženju (TV); pozicioniranje, uređivačko okruženje, dodata vrednost (štampani mediji); lokacije (OOH)
- Prikaz duboke veze između različitih parametara efikasnosti komunikacije – različiti modeli povezivanja rezultata komuniciranja i konvencionalnih parametara uspešnosti poslovanja (pokazatelji prodaje, prisutnosti proizvoda i usluga klijenta u svesti potrošača, nivo tržišnog udela)